Favorabelt medlemstilbud

Foreningens adresse er: Helsingør Museumsforening, c/o Helsingør Bymuseum, Sct. Annagade 36, 3000 Helsingør. Telefon: 49 28 18 00
Webmaster: Ebbe Nielsen, Email: Klik her
Betalingskonto: NORDEA: Reg. nr.: 2255, Kontonr.: 1905639169
Foreningen har fra Bente Thomsen og Kaj Madsen modtaget et tilbud til foreningens medlemmer vedr. bogen: “Vor Frue Kloster. Karmeliterklosteret i Helsingør. 1430-1536”.
Bogen udsendes i august, og introduktionsprisen for foreningens medlemmer er kr. 90.00 mod en normalpris på kr. 150.00, såfremt man tilmelder sig til købet inden den 10. juli 2020 til: Forlaget Ankeret, Roret 227, 3070 Snekkersten, eller email,: forlaget@ankeret.net eller mobil/sms: 21 25 68 30 (Bente Thomsen) med angivelse af navn, adresse, email-adresse og tlf.nr. samt antal eksemplarer, der ønskes købt.
Kunderne til bestilte bøger kontaktes vedrørende levering, så snart bogen udkommer.
Hvis det ønskes, kan bogen/bøgerne afhentes fragtfrit hos forlaget Ankeret. Ønskes bogen/bøgerne tilsendt, tilkommer fragtudgift. Bemærk: Efter udløbet af tilbudsperioden, er den vejledende salgspris kr. 150,00
Læs mere om bogen og se flere billeder på forlagets hjemmeside: https://ankeret.net