HELSINGØR Museumsforening Årbogen
Vedrørende årbogen 2018 Hvert medlemskab er berettiget til at modtage Helsingør Kommunes Museers årbog
Årbogen 2018 har følgende indhold:  Flemming Jensen: Kulturområde Helsingørs tilblivelse. Mogens Jensens: Rosenvinge og Anna Pedersdatter Lilliefeld. Helsingørs borgmesterpar i begyndelsen af 1500-tallet. Lise Hansen, Holbæk: “En spillemand fra Helsingør”, Edmund Vigo Theilgaard (1845-1929) Maibritt Bager, museumschef: Årsberetning for Museerne Helsingør 2017.
Følgende tidligere udgivne årbøger kan stadig købes i Museumsbutikken, Bymuseet, Karmeliterhuset, Sct. Anna Gade 36, 3000 Helsingør. Tlf.: 49 28 18 00
NB! Der tages forbehold for  evt. fejl og ændrede priser. Men spørg i butikken
Indhold - Kenno Pedersen: Industrialise- ringen i Helsingør 1847-83 - Anette Aagaard-Nielsen: Tanker ved en beskeden legetøjssamling - Ole Lund: Bardomslege - Kenno Pedersen: Kalenderstav anno 1635 - Museumsberetning 1977
1978