Forsiden Foredrag Rejse 2017 Foreningsbladet Årbogen Bestyrelsen Kontakt Links

HELSINGØR Museumsforening Årbogen 2
                      1983                                            Indhold - Kenno Pedersen: Handelslivet i Helsingør - Georg Hansen: En nitter fortæller - Kirsten Liind: Sygeplejeelev på Øresundshospitalet i årene 1941-1944 - Elvira Jørgensen: “Vira, vil du have en fedtemad” - H.A. Børgesen: Skibstømrerlærling i tyverne - Knud Jonassen: Teglværksliv - Connie Jantzzen og Lars Holleufer: Hvor lå Sortebrødrenes kloster? - Helsingør Kommunes Museer: Beretning
                    1984                                             Indhold - Kenno Pedersen og Poul Korse: Svendevandringer før og nu - Kaj Jensen: Et rids over mit levned - Werner Zangenberg: De gode gamle dage - Kaj Hansen: Sommerophold i Espergærde 1915-1934 - Car Gunnar møller Hansen: Mit liv og færden - Lars Bjørn Madsen: Et vindue fra Helsingør - Helsingør Kommunes Museer: Beretning - Poul Korse, museumspædagog: Årsberetning
Pris: Kr. 50,00