HELSINGØR Museumsforening Årbogen 7
Museumsbutikken fører også en lang række andre interessante lokalhistoriske bøger og hæfter. Her er vist et meget lille udpluk.
Øvrige bøger i museumsbutikken!
Pris: kr.
Indhold
- Carsten Meyer:
Fremmede indbyggere i Helsingør 1801
- Maria Rehling Refer:   At blive modtaget i Helsingør efter et liv i   Tranquebar. Familien Rehlings breve fra   perioden 1846-1855. - Torben Bill-Jessen:    Sct. Mariæ Kirkes klokkere fra 1578 til    vore tider. - Bent Jørgensen:    Thomas Nielsen - som jeg husker ham. - Maibritt Bager, museumschef:    Museernes årsberetning
Indhold
2018
- Flemming Jensen:    Kulturområde Helsingørs tilblivelse    1983 - 2013. - Mogens Jensen:    Mogens Jensen Rosenvinge og Anna    Pedersdatter Lilliefeld. Helsingørs    borgmesterpar i begyndelsen af    1500-tallet. - Lise Hansen, Holbæk:    En spillemand fra Helsingør Emund    Vigo Theilgaard (1845 - 1929). - Maibritt Bager, museumschef:    Museernes årsberetning for 2017
Tilbud 195 kr